Friday 10 June 2011

Fabulous Friday

 Baru balik rumah..Hari ni takde apa yang menarik untuk di kongsi..1st day on duty after 4 days on leave..Tapi aku rasa macam nak share sesuatu la..Haish!! Mengapakah mesti ada word "tapi"?Dan yang pasti,apa yang nak di share ni rasa macam berdosa je..Owh,no!! :)
 Dah ramai yang tegur mengapakah aku kelihatan semakin susut..Dan jawapan standard yang aku bagi adalah kerana faktor usia yang menyebabkan manusia semakin mengecut..Hehehe..Tak masuk akal langsung jawapan aku kan?Dan dah beberapa orang jugak yang tegur,adakah aku mempunyai masalah?Semua orang cakap boleh nampak dari muka aku yang aku ni ada masalah..Entah macamana diaorang boleh nampak pun aku tak tau,yang pasti mereka2 tu memang hebat..Dan nampaknya aku jugak la yang tak berapa nak hebat sebab tak boleh nak sorok expression muka yang bermasalah..Masalah apakah?Jeng..Jeng..Jeng..
 Masalah CINTA???hahahah..so klise..Tak patut ada masalah yang semacam itu lagi..Tapi,dah fall in love again ni..Ops,'tapi' lagi..Cukup la dulu untuk masa sekarang..Got to go..As-salam

No comments:

Post a Comment